Melek34011 nurannnn diş bizim uyku düzenimizi bozdu huzursuz uyuyor uykusunu alamadan uyanıp ağlıyor genelde 🥴 ek gıda iyi çok şükür ama diş döneminde yine bir iştahsızlık söz konusu sadece meyve püresi yoğurt kefir tarzı şeyleri kabul ediyor 🫂
Anonim41 nurannnn ek gıda dışı da benim de gelişimsel olarak merak ettiğim şeyler var. Bebeğiniz desteksiz oturabiliyor mu? Ba-ba De-De demeye başladı mı? Emekleme ya da yerde sürünmeleri var mı? Benim de bebeğim 7 aylık da o nedenle öğrenmek istiyorum
nurannnn Melek34011 ay diş sorunu bizde de var ve daha çıkmaya niyeti çok sanırım bir süre daha çekicez böyle. Ek gıda yoğurt sevmiyor asla sebzeleri buharda pişirdim zeytinyaglı yedirdim çoğunu. Yoğurdu da çorba olarak vermeye başladım bazen daha kolay oluyor. Kefir verebiliyor muyuz hiç denemedim
Anonim41 Melek34011 ek gıda dışı da benim de gelişimsel olarak merak ettiğim şeyler var. Bebeğiniz desteksiz oturabiliyor mu? Ba-ba De-De demeye başladı mı? Emekleme ya da yerde sürünmeleri var mı?
Melek34011 nurannnn evet 6. Ayla birlikte başlayabilirsiniz dedi kefire doktorumuz ben sık sık veriyorum bağışıklık içinde iyi 😍 bizim alt iki dişimiz çıktı üst iki dişte kabarmış ama henüz çıkmadılar sancısız çıkarırlar inşallah. Yoğurt genelde bebiiler seviyor ama sevmediyse sevdiği şeylerle karıştırıp vermeyi dene meyvelerle karıştır mesela muzlu yoğurt gibi 😍
nurannnn Melek34011 kefili nasıl veriyorsunuz aldığınız bir marka var mı yoksa kendiniz mi yapıyorsunuz? Hiç bilmediğim için soruyorum? Yapılabiliyor mu yani yapılıyorsa nasıl yapıyorsunuz
nurannnn Anonim41 Anonim41 biz 6 aylıkken oturttuk daha yeni sayılır yani ama bence oturuyor gibi biraz biraz sanki bu haftalarda desteksiz oturmaya başlar gibi geliyor. Bir şeyler diyor sürekli en hoşuma giden mem-me favorim emmek istediğinde diyor ağlayarak 🤣🤣
nurannnn Anonim41 ve henüz emeklemiyor. Sanki hiç emeklemeyelcek gibi ama çünkü hep ayağını yere basmak istiyor benimki . Oturarak da gitmiyor bir yere henüz.
Melek34011 Anonim41 canım benim bebeğim 8 aylık oldu emekliyor desteksiz oturabiliyor baba diyor sadece dede mama bizde de yok
Melek34011 Anonim41 neden soruyorsunuz kıyaslama yapmayın lütfen her bebek bir değil benim bebeğim çok hareketli her şeyi normal zamanından çok daha önce yapmaya başladı sizin bebeğiniz emeklemeden yürüyecek belkide benim bebeğimden daha önce yürüyecek hiç emeklemeyen bir sürü bebek var yeğenim 7. 5 aylık yürüdü mesela benim bebeğim 8 aylık ama ayağının üstüne basamıyor bile her bebek kendine özel
Melek34011 Anonim41 bunlar gelişim kıstasları değil aslında dediğim gibi kimi bebek 7 aylık yürühor kimi 16 aylık canları ne zaman isterse ı zaman yaparlar ben hiç takmıyorum bir bakıyorum emekliyor bir bakıyorum oturuyor sürprizlerle dolu bir hayat 😅
Emralpakcn Tadımlara devam ama az veriyorum ben 6.ayımız dolacak bu ayın 13’ünde şu ana kadar yoğurt havuç bal kabağı tatlı patates avokado verdim sizce daha nelerle devam etmeliyim meyvelere ne zaman geçmeliyim ve hangi meyveler tavsiyeniz
nurannnn Emralpakcn yeşil kabak patates pirinç haşlayın az çorba yapın bir de tel şehriyeli havuçlu ve yoğurtlu çorba yapabilirsiniz