Deletedmom_90 Bebeğim 2 aylık. Mama ile besleniyor. Evolvia kullanıyoruz ama her beslenme sonrası ağlama krizine giriyor. Açlıktan değil gazdan sanırım. Mama gaz mı yapıyor acaba? Başka mama önerisi olan var mı?