Bebeğim 6 ayın icerisinde ve yarım metrelik yüksek koltuktan yere düştü nasıl düştüğünü görmedim sesi duyup hemen koştum. Aglamiyordu bende sakın davranmaya çalıştım bir yeri de acımıyor sanırım kontrol ettim. Ama nasıl düştüğünü göremedim şimdi aradan 4 5 saat geçti çocuğum kustu normal bir şekilde ama fışkırarak başka da birşey yok. Acaba normal kusma mi yoksa düştüğü için ben mi telaş yapıyorum bilemedim bana bı yardımcı olur musunuz lutfeeeen. Doktorlar kusma ve göz kayması olmamasina dikkat edilmesini söylüyor. Daha önce başına gelen oldu mu