Bursam_16 tam da şuan bunu araştırıyordum bizimde sabahtan beri kızarıyor sinek ısırığı gibi şişlikte war sonra geçiyor başka yerinde çıkıyor dr a attım fotoğraf ı zaditen damla önerdi şimdi aldık verdik bakalım grip gibi diye calpol vermiştim dün ondan şüphelendim açıkçası