Kızlar bebeğim 7 ay 8 günlük birden ateşlendi ve ateşini düşüremiyoruz doktora götürdük ilçede yaşıyoruz çocuğun bütün damarlarını patlattılar ama ne yazık ki damar yolu acamadilar doktor serum şart dedi.
Malum bebek ve ateşli olduğu için çokta açmalarını bekleyemedim agumantin antibiyotik ve pedifen ateş düşürücü verdiler ilaç olarak eve geldim ılık duş aldırdım ateş düşürücü verdim ama hala ateşi var doğal olarak ne yapabilirim. Merkeze gitmem 1.5 saat uzaklıkta ve eşim yok şuan gidemem acil yardım lutfen