kt16 Merhaba anneler. Prematüre bebeğim yenidoğan yoğun bakımda 12 gundur. Bugün gittiğimde bacaklarda aşırı bir ödem oluşmuş. Doktor yoktu kimse bilgi vermedi. Başına gelen oldu mu
BENOYLEUYGUNGORDUMM kt16 yeni doğan bebeklerde ödem oluyo kilo kaybı sanmıştım ama doktor ödemini atmış demişti
3kedili2bebekli kt16 oluyor sonra gidiyor o ödemler merak etmeyin ben taburcu olurken bile 38. Günde ödemli verdiler geçmezse gel tekrar dediler 2 günde geçmişti
prematureannemy kt16 Bizde de oluyordu. Bir gidiyorduk az az kilo alması gerekirken bir günde 200 gram almış. İdrar çıkışının nasıl olduğunu sorun. Zamanla düzeldi bizde ama . İçiniz rahat olsun sizinde düzelir