tugcedoganay1 kızlar ülker cici bebe bisküvisi hakkında ne düşünüyorsunuz sizce sağlıklımı yediriyormusumuz bebişlerinize😊
Melegimm0722 Tamamen gereksiz bir şey. Daha eskil zamanda seçenek az diye veriliyormuş ama şu an her şeyi biliyor ve her şeye erişebiliyorken zararlı yağlı şekerli bisküvi bebeklerin bünyesine yüklemeye hiç gerek yok. Bisküvi vermeye gerek yok zaten. Çok istiyorsanız organik bile alınabilir güzel markaların
Mervetnl tugcedoganay1 herkes palm yağına takılıyır ama mamalarda da var palm yapı ve veriyoruz maalesef ki. İlla veriyorum diyemem ama arada yani haftada 1-2 tane yiyor 🥰
tineanigra tugcedoganay1 2.5 yaşındalar hiç vermedim geçen parkta çocuklar yiyordu verdiler ellerine bi kere ısırıp attılar çok tatlı güzel değil diye :)
Dilararden İçinde Palm yağı var, illa vermek istiyorsanız onun muadili pek çok bisküvi var içeriği temiz olan. Ama kendiniz yapmanız daha iyi. 14 ay bitmek üzere, hiç kullanmadım. Kendim yaparım yapamazsam OG alırım
benbiranneyim123 tugcedoganay1 ben bebekken çok yemişim ölmedim hâlâ yaşıyorum cok sağlıklıyım zayıfım dünyadan bildiriyorum 🤚🤚😅
livanurvealpinannesi61 Gezgin1anne mama ile bisküvi arasında çok fark var yalnız. Mama mecburi veriliyor ama bisküvi yemesi şart değil anne sütüne eş değer olduğu için anne sütü almıyorsa formül mama verilir ayrıca palm yağı olmayan birçok mama var