Nursemom_ offf offf benim kızımda 20 aylık. Bende mamayı ve biberonu biraktirmaya calsiyorum. Çok skur ek gıdayla aramız iyi sadece bir gündüz bide akşamlari uyku öncesi istiyo o kadar. Gece hiç uyanmaz mama için. Sabah direk kahvaltiyla güne başlarız. Doktorumuz kilosu ve boyu gayet ideal. İştagida yerinde. Bırakmanız için en güzel fırsat desede ayrilamadik mamadan ne yapicam bilmiyorum. Herşeyi denedim bana mısın demedi yaa :( bende çok korkuyorum ve uzuluyorm bende bekleyeyim burda :(