Nbl probiyotic damla kullanıyoruz. Bebeğim 39 günlük. Damla ile ilgili mi bilmiyorum her defasında 4 -5 gün kaka yapamadığı oluyor. Ve sürekli gazı var. Popodan sürekli gaz çıkarmaya çalışıyor filan hep sıkıyor kendini. Sizin önereceğiniz farklı bir probiyotik damla var mı. Bu damlayı kullananlar sizde de benzer şeyler oldu mu