Coğrafya yi yarıladım,tarih yarilandi sayılır bunlar dışında başka derslere çalışmıyorum sadece b grubuna giricem.
Kpss calisan anneler sizler hangi derste neredesiniz bazen çok geç kaldım diyorum bazen a grubu yok hayli hayli biter diyorum.
Programıma göre Ocak ayında tarih coğrafya bitecek şubatta matematik turkce ye baslicam turkce bitince vatandaşlık
Böyle bir planlama yaptım sizler nasıl yapıyorsunuz