Arkadaşlar bebeğimin mamasını değiştirdim yorumlarında bazısını kabız yaptığı söyleniyordu benim bebeğimi de yaptı, sadece mamayı keserek kabızlık geçer mi yoksa birşeyler kullanmam gerekiyor mu? 7 aylık ek gıdaya başladı çoktan. Ek gıda da kabız olmasın diye çok dikkat ettim mamadan oldu :(