Allahım bizde 3.5 aylığız. 3.aya girene kadar gündüz uykusu gelince sallardım uyurdu 1.5 saatte bir. 2 haftadır uykusu gelince uyutmaya çalıştığımda basıyor narayı kucağımda ninniyle sakinleştirene kadar ter döküyorum. Doktora götürmeyi bişe düşündüm. Atak mı acaba?