Kızlar canım kızlar, kızım 2,5 aylık kilo artışı iyiydi 2. Ay kontrollerinde günde 2-3 kaka yapıyor çişli bez de çıkıyor ama bi kaç gündür saat başı emmek istiyor gazdan olduğunu sanmıyorum gaz sancısı gibi değil emmek istemesinin nedeni, aynı zamanda emziği bıraktığında da dilini emiyor aç mı kalıyor nedir anlamıyorum , emziğe de o kdar düştü ki uyuyunca çıkarıyordum ağzından artık çıkarttırmıyor onuda , ne yapsam bilemedim göğüslerimde cıvık cıvık😔