Gulerrr sağlıkla büyütün inşallah ben saat tutmayı bıraktım ama 3 saati geçirmiyorum ne kadar emmek isterlerse emiyorlar şu an siz gibi göğüs ucu yarasından müzdaribim krem losyon yağ ve bulduysam sürüyorum bebeklerimiz küçük o yüzden doğru emmeyi bilmiyorlar ağızlarını büyük açamıyorlar o yüzden oluyor bu yaralar benim de göğüs uçlarım çökük onun da etkisi vardır geçecek ama alışılıyormuş manuel pompa yerine kesinlikle elektrikli alın hatta letgodan falan giyilebilir pompa bakın çok büyük zaman tasarrufu oluyor ben birini emzirirken diğer göğsümü sağıyorum yada iş yaparken bebeklerime bakarken bile çok kullanışlı oluyor yok bulamam derseniz normal bir elektrikli alın manuel çok yoruyor acıtıyor verimsiz oluyor