Bebeğim son günlerde huzursuz . Uykularimiz çok bozuldu. Akşam hep uyuduğu saatte uyuyamiyor geceye kadar. Gündüz de ağlayarak uyanıyor uykudan. Hiç öyle yapmazdı. Salyamiz arttı. Ağız kenarları kızarık. Hiç pişik olmadi şimdiye kadar dünden beri pişik var. Bu arada 8 aylığız.sizce diş çıkarıyor olabilir mi? Calpol versem mi iyi gelir mi?