Selam güzel anneler.İznim bitmek üzere iznim bittiginde bebeğim tam 3 aylık olacak çalışmaya başlayacağım fakat bebeğimin cok kucuk olması ve sürekli emziriyor olmam beni cok endişelendiriyor.Sabah 7 de ise basliyorum öğlene emzirme iznim var 15:30 da evde olacağım Anneanne ve babanne bakacak bebeğime.Size sorum şu nasıl bir düzen oturtmalıyım bir anda işe bu sekilde baslarsam bebeğim fazlasiyla etkilenecek huyu değişecek.Acikcası cok kucuk oldugumuz icin de belli bir uyku duzenimiz süt ve mama saatimiz sayımız yok.Kafam çok karışık sizler bu süreçte neler yaptınız bana fikir verirseniz sevinirim🫡