defneninaannesi maalesef geldi canım. Kızım çok zor bebeklerden biri. Zorla bacaklarını ayırıp temizlemeye çalışıyordum. Ama başarılı olamamışım ve enfeksiyon kaptı. Bulunduğum ilçedeki doktor anlamadı ve enfeksiyon değer aralığının on katından fazlaydı. On gün hastanede antibiyotik tedavisi gördü. Ateşten damarları bulunamıyor, her gün serum yeniden takılmak zorunda kalıyor. Gün içinde 2-3 kez kelebek çıkıyordu. Çok zordu. İğne ile kurtaracaksa vurdur geç. Bunun sonra böbreklere sirayet etme riski var. Sakın üzülüp geçiştirme tamam mı? Çok riskli bir şey.