Kızlar merhaba
2 tane gaz damlası kullandığım için devit i de yani d vitamini de gece ya da akşam vermediğim için ( uykusuzluk yapıyormuş) sabhları da bi şekilde denk gelmediği için bi gün veriyorum bi gün kalıyor :(
Çok üzülüyorum :( bi sıkıntı olur mu acaba. Dr ye soramıyorum salak mısın dicek adam.