Kızlar çocuguma bi hastakıgından dokayı ilaçalr kullanmam gerekti 1 yaşa kadar korkuyorum bişi olur dşye her seferinde başında mı beklemeliyim napamlıyım var mı bebim gibi olanlar yada bilgisi olan atıyorm uyusam solunumu durur mu yada bişi olsa Allah korusun ambulans gelene kadar bişi olur mu 5 dk ds geliyor en fazla napcam :( nasıl yapmalıyım evde kendşm uygulamam lazımmış