hulyaaa-123 37.hafta erken doğum sayılmıyor diye biliyorum. Küvöze alınıp alınmayacağı bebeğe bağlı. Görümcem 36 haftada 32 haftalığa denk doğum yaptı yani 32den sonra bebeğin gelişimi durmuş ama küvöze alınmadı. Ben de 36 da doğum yaptım gelişimsel bir problemi yoktu ama 5 gün küvözde kaldı ilk başta solunum sıkıntısı yaşadı o geçti eko için beklediler falan o belli olmaz siz iyiyi düşünün iyi olsun inşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz hiç küvözde kalmasın🤲🏻