Kızım 4 aylık rsv vırusu ıcın sürüntü verildi cunku ben grıbe yakalanmıstım kızıma da gectı ve ıkımız de de covıt cıktı bebegım cok oksuyor yarın yıne doktor muayenemız var fakat üşütme ciğere inmesinden korkuyorum böyle durum yaşayan hızlıca covitı gecıren var mı