Merhaba arkadaşlar bebegimin doğuştan göz kapağının biri düşük tam olarak açılmıyor ama görmesinde bi sorun yok doktorlar küçük olduğu için bisey yapmıyorlar sadece takip ediyorlar böyle bi durum yaşayan var mı neler yaptınız biz gözü tamamen tembellesmesin ve kapanmasin diye normal olan gözünü günde bi saat kapatıyoruz. Başka önerileriniz var mı böyle bisey yaşayanlar var mı sizler neler yaptınız 🤗