uznnzu- aklınız varsa asla şehir hastanesine gitmeyin
Sigortamiz var ücretsiz diye özelde çocuk doktoruna gidiyoruz ama ben Beyhekim de ki doktorlar kadar iyisine rastlamadım
Fatma sargın
Nurcan
Şerife
Varsa bunlar en en iyisi
Ama ola ki randevu yoksa orada kötü doktor yok