1anne1bebek___ Kızlar bebek arabasını satmıştım verdiğim kargo şirketi bebek arabasını taşırken kırmışlar alıcı iade etti ben zararımı nasıl karşılayacağım yani ne yapmam gerek benim zararımı karşılarlar mı yılbaşından dolayı kapalı firmalar aramıyorum
Birdunyabircennetannesi 1anne1bebek___ Ürünü verirken kırılır diye yapıştırma istediniz mi? Yani ürünü iyi paketleme yapmanız gerekirdi Karşılarlar mı bilemiyorum
1anne1bebek___ Birdunyabircennetannesi o hiç aklıma gelmemişti ama çok iyi paketlenmişti bebek arabası olduğu ve kırılabilecek bişey olduğu belliydi ne olcak bilmiyorum