Uraztos Merhaba kızlar. Oğlum 5 aylık günlerdir baya fena. Biz alttan beklerken hiçbir beyazlık yok, rastgele üste baktığımızda bi gördük ki bembeyaz olmuş. Napmak lazım bu bir sorun mu ben ilk alttan çıkar sanıyorum hiç duymamıştım var mı başına gelen
Gamze-bst1 Uraztos bizim 2 3 ay alt diş şişti hepte huysuzdu bende sürekli alta bakıyodum çıktı mı çıkmadı mı diye. Yemek yedirirken fark ettim kaşığa çarpma sesini altta bişey yok bi baktım üstten hafiften çıkmış. İstten 2 tane çıkardı sonra alttan bi tane çıktı omda yamuk çıkmış. Sonra üstten bi tane daha çıktı. Şimdi alttaki diğerini çıkarıyo ama öbürü yamuk olduğu için zorluyo. 4nde diş doktoruna götürcem. Bende sizin gibi çok tedirgin olmuştum ilk kez üstten diş çıkaran bebek görmüştüm 😂
[silindi] Uraztos banada degisik geldi valla oyuzden siralamanin bi onemi yok cani nerden isterse ordan cikiyo bence😀
Uraztos Gamze-bst1 bu sabah farkettik bizde napcağımızı bilemedim 😂 tetagil kullanıyorum dünden beri ama aşağıya sürüyordum fayda etmiyordu şimdi üste sürünce rahatladı galiba. Ne garip çocuklarımız var ya 😂
umay__ Gamze-bst1 Birinin yamuk olması diğerini etkiliyor mu bizimde ilk disimiz yamuk ikinci 10 gündür bir türlü patlatamadi o yüzden mi acaba
Gamze-bst1 umay__ bence ondandır çünkü diğerleri şişip 1 2 güne patladı yamuk olanın yanındaki 15 güne yakındor öyle dünden beri işte sanki biraz patladı da o da yamuk çıkıcak sanki. Diğerine çarpıyo çünkü
Elfelf475 Uraztos benim oğlumun üstten iki dişi çıkmıştı. Hem de ortadakiler de değil yandakiler çıktı. Bazen oluyormuş böyle şeyler 😬
Mervetnl Uraztos sorun değil merak etmeyin her bebeğin farklı çıkar bizim alttan 4 tane çıktı ilk mesela daha yeni üst dişi patladı