beyzzsenturkk_ esractl 11 bucuk aylık yürümüyor ama ben dışarda giydirip yürütüyorum alıştı hosuna dw gidiyor bence yürümeye teşvik ediyor
esractl beyzzsenturkk_ benimde kızım 11. Aya girecek tutunup kendi gidiyor yada tek elinden tutunca gidiyor giydirsem erken mi olur dedim
beyzzsenturkk_ esractl giydirin illa kü giyecek sonuçta hem dışarda yürütünce daha da hevesleniyor bebekler sürekli kucakta olmuyo evde artık arada ellerini bırakıp ayakta kısa süreli duruyo cok hosuna gitmeye başladı