feyza8181 Kızlar merhaba doktorumuz 5. Ayda ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi siz mama sandalyesine kaçıncı ayda oturttunuz ya da 5. Ayda oturtan var öı aranızda? Deneyimlerinizi yazar mısınız
ebraz feyza8181 doktorunuz neye göre 5. Ayda ek gıdaya geçmeye onay verdi benim bebeğimde 4 aylık o yüzden merak ettim
kolonyalimendil feyza8181 mama sandalyesine 6 aya yaklaşmıştı sanırım tam hatırlamıyorum etrafını destekleyerek oturttum ama kısa süreli
feyza8181 ebraz bebeğim ilk 2 ayda güzel kilo aldı fakat 3. Aydan sonra kilo alımı düştü sınırın altında değil iyi dedi ama 5. Ayda getir sınırın altındaysa ek gıdaya başlayalım yavaş yavaş dedi
Ayse12345678 5 aylıkken kısa sürekli oturtup alıyorduk 6 buçuk aylık hala sağa dola yalpalamıyor destekli oturtuyorum acele etmeyin ek gıdayada yeni başladım
Asyaveannesi04 feyza8181 5 ay 20 günlükken ek gıdaya başladım sandalyeye de ozaman oturttum ikea antilop alıp içine minder diktirdim 2 yaşına girdi hala mama sandalyesinde severek oturuyor