ahbus94 6 aya kadar kullanabilirsin bence hep 2 numara orta akışlısıını kullanıyorum bebeğim 2 aylıkken almışım numarasına bakmadan orta akışlı olmasına rağmen bir sıkıntı olmuyor bazen hızlı emiyormuş tınıyormuş gibi geliyor ama diğer markasız biberonlar daha beterr acayip fazla akışı var o yüzden lansinoh orta akışlı bana çok ağır gelmedi ama yavaş akışta 6 aya kadar kullanılabilir bence