Busrabsr benim oğlumda 2 yaşında her sey çok güzel yani ailevi problem yok kardeşi de yok ama bu aralar yok babam bezimi değiştirsin, babam oynasın sen git falan diyo bana dönemsel olduğunu düşünüyorum sizinde öyledir ama lütfen dikkat edin 2 yaş küçük Bi bebek değil artık be herseyin çok ama çok farkında azıcık ses yükseltince bile hemen herseyi anlıyorlar