Arkadaşlar yaklaşık 5 ay oldu doğum yapalı ilk başlarda deli gibi terliyordum su gibi oluyordum ki emzirme döneminde normal diye biliyorum ama hala geçmedi daha doğrusu her gece ensem su içinde uyanıyorum bu kadar zamandır normal mi yoksa benim hormonlarımda falan mı bi sıkıntı var aynı şeyi yaşayan var mı?