Kızlar araba hevesim bekarlığımdan beri var. Bekarken otomatik kullanıyordum 2 ay oldu araba alalı her hafta kullanmaya çalışıyorum. Her seferinde ilk kalkışı yapamıyorum. Direksiyon hakimiyetim var. Ama ehliyet alamam diye korkuyorum. Sizce çok zor mu ben mi gözümde büyütüyorum. 😕 Eşimde diyoe sen arabadan korkma araba senden korksun.