mrvelfada Ben gittim 2 ay önce bir daha da gitmem. Oda temizdi ama banyodan kötü bir koku geliyordu çok rahatsız oldum. Bayanlar havuzuna indim 2.5 yaş oğlumla birlikte oğlumu büyük havuza sokmadılar. Küçük çocuk havuzunuda oğlum istemedi. Sebebi ilk ilaçlı dedi tamam sorun değil dedim bu sefer bezli mi dedi evet mayo bezi var dedim giremez dedi. Sinir oldum bir daha da inmedim aile havuzu kiraladık saati 200 tl yemekleri fena değil ama içecekleri yoktu bi su var. Küçük bir oyun alanı var ama aşırı pis topak topak toz resmen paralı bir de. Eşim 5 gün parasını önceden ödediği için çıkamadık da bize zaman geçmedi. Narven tavsiye ederim tabi biraz daha pahallı olur.