5 aya çok az kaldı emerek uyuyor. Sağ göğsümu verdim 2 çekip birakip ağladı sürekli. Kaldırdım gezdirdim yine denedim yine aynı baktım süt te var. Diğerini deniyim dedim onu emdi. Sütün tadına baktım acaba acı mı diye normal. Bugün şükür emiyor ikisinide neden öyle yaptı acaba çok üzüldüm 😔