Markette üç yıl çalıştım hamilelik gerekçesiyle işten çıkarılmak durumunda kaldım tazminat olayı evlilik ve askerlik dışında yok zaten 19.12.2019 işe başladım ordan 13 günüm var 2020 de 360 gün 2021 360 gün 2022 244 günüm var toplam 1079 günüm var şimdi tekrar bir yerde işe başladım bebeğimin durumuna göre bırakıp yada devam edeceğim sorum şu suanki iş yerinde beş altı ay çalışıp çıksam işsizlik alabilir miyim daha önce hiç almadım bilgisi olan varsa yazabilir mi işten çıktıktan sonra 15 ay boşluğum var ondan bira kafam karıştı