25 günlük bebeğim yüzünde çıkan kızarıklıklar, kakasındaki mukus ve ishal, fışkırır tarzda kusması sebebiyle hastaneye gittik. 1 hafta süt ürünlerinden ve yumurta vs den uzak durmamı söyledi doktor. Çarşamba tekrar muayeneye gideceğiz. Dikkat etmeme rağmen hala bi değişiklik yok bebeğimin belirtilerinde, yoksa vücudundan atılması için daha erken mi? Çok korkuyorum süt alerjisi çıkmasından, yemesi içmesi çok zorlaşır çok stres yapıyorum kendime. Bunu yaşayan anneler başka bir şeye alerjisi olabilir mi bebeğimin? Bir de süte alerjisi varsa tahmini ne zaman geçer bu alerji 1 yaşına kadar mı?