Arkadaşlar bugün kirkimiz çıktı ama en başında beri bebeğimin uyku saatleri aynı bazilari gündüz uyutma gece uyusun diyor ama bebeği nasıl uyanık tutucam bilmiyorum gündüz uyuyunca işlerimi yspiyorum gece uyanık olyo sabah altıya kadar bu yüzden ben de uyuyamıyorum siz nasıl yapıyorsunuz ilk bebegim çok tecrübesinin :/