Elif_mihra Ek gıdaya geçeceğiz.doktor 5. Ayda geçebiliriz dedi .randevu bulamıyorum doktora telefonlara da bakmıyor .ilk kızım 11 yaşında onda 3 gün kuralı yapmadım ,bu kızımda da kararsız kaldım nasıl yapsam diye ilk yoğurtla mı başlasam ?
nazlimom_ Elif_mihra biz yoğurtla başlamıştık doktorum doğal probiyotik önce yoğurtla başlamamı söylemişti sonra sebzeleri 3 gün taddırdım meyve süzgecinde de meyve koyup eline veriyodum hem de diş sancısına iyi geliyodu
Dilararden Elif_mihra Günlük pastörize şişe sütten probiyotik maya ile yoğurt yapıp onunla ya da sebzeler ile başlayabilirsiniz 3 gün kuralı bence alerji rakibi için de alışması için de önemli
Sebusebu Elif_mihra yoğurtla basla 3 gün kuralını uygula. Sonra sebze tadımlarına geçersin. Kabak havuç patates tatlı patates ben her gün birini buharda haslayıp ezip verdim alerjik değil çoğu Sonra karıştırıp çorbasını yaptım verdim Yumurta sarısına geçtim tadım yaptırdım alerjik olabilir diye. Elma - armut tadım yaptırmadım. Günlük verdim. Muzu az porsiyon basladım kabız olmasın diye. Tarhana corbası tadım yaptırdım. Böyle böyle arttırdım semizotu ıspanak tadım yaptırdım mesela alerjik olabilir diye Balkabagını yaptırmadım direk verdm Smdi tadımla pancar vericem 7 bucuk aylık oglum
Hayat76 Elif_mihra canım sebzeyle başla derim sonra yogurt ver 3 kuralı uymani tavsiye ederim. 5 ay tadım zaten 1 kasık yediysen yeterli 6 Ay ek gida bizd3 5 ay da başladık
Elif_mihra Sebusebu kabak şu an mevsiminde olmadığı için vermek istemiyorum onun yerine diğerlerini denerim .