kızlar merhaba 2 yasında kizim var ikinci çocuğu düşünüyoruz ama seker ilacı kullanıyorum bide doğumda öğrendim hepatit b yanj sarilik varmis taşıyıcısın dedler şimdi de biraz yuksek çıkmış doktor dedi karaciğer iyi durumda uç ay sonra bidaha bakalım başına gelen var mi bu gebelik açısından kötü bisey mi hepatit b ve diyabet var gebelik riski nedir bilmiyorum doktor detaylı.bilgi vermedi başına herangj bisey gelen varsa bilgi verebilir mi