Lazziya23 Merhaba doğumdan sonra adet oldum gecikti biraz ama oldum şimdi baya bir geçti böyle bir durum yaşayan var mı hamile miyim diye korkuyorum ama herhangi bir belirtim yok 😀
Aleynaslan96 Bebeğim 6 aylık hala adet olmadım 🤦🏻♀️ geçen ay kan verdim hatta korkudan ama gebelik yok şükür 😂 düzensizlik oluyor emzirince dedi doktorum 1 sene normal görüyorlarmış