buglem46 Kizlar gaz damlası olarak maflor kullanıyorum başka etkili olan var mı ya da tecrübelerinizi yazar mısınız bu aralar gaz konusunda çok zorlanıyorum
Fasulye12 buglem46 nurse harveys colex şurup . Şahane bir şey , bebeğim 4 günlük doktor önerisiyle başladığında. Damla şeklinde olan da var ama o hiçbir işe yaramıyor. Burda da çok kullanıp olumlu sonuç alanların postları oluyor
SerraD-1823 buglem46 bize doktor biogaiga verdi onu kullanıyorum. Günde bir kez 5 damla. Yada sabah 3 damla akşam 2 damla şeklinde paylaştırın dedi. 3+2 yapıyorum 2 gündür. Bebeğim 14 günlük oldu bugün inşallah işe yarar. Bir haftalık kullanım sonrası etki ediyormuş çünkü
sadecehande dzba benim çocuğumda aşırı gazlı geceleri saat başı uyanıyor. O kadar doktor gezdim kimse adamakıllı bişey vermedi. Saçma sapan gaz damlaları hiçbir işe yaramıyor. Bebeğiniz kaç aylık
pamukftm SerraD-1823 Onu 10 gündür kullanıyoruz çocuğumu daha kötü yaptı. Ağrı, sancı, uykusuzluk. Bırakmayı düşünüyorum. Umarım sizde işe yarar
21552155 SerraD-1823 biogaia aslında probiyotik yani 6 aydan önce bebek yemeye başlamadığı için bağırsaklarda düzenleme konusunda çok da etkili olmaz . yemek yemeye başladıktan sonra daha etkilidir
buglem46 sadecehande 1 aylık başlarda aşırı gazlı değildi bu aralar özellikle 1 haftadır gaz sorunu yaşıyorum saatlerce uğraşıyorum
SerraD-1823 sadecehande ilk kullanımda eczacı sütüne karıştırın demiş anne sütü sağıp 5 damla verdim çocuk daha çok gazlandı mosmor oluyordu. Etki etmedi diye eşimi eczaneye nurse harveys almaya gönderdim oradaki eczacı direk ağzına ver kaşıkla süre karıştırma dedi 2 gündür o şekilde yapıyoruz. Etki için bir hafta düzenli kullan dedi eczacı bakalım. Her bebekte farklı olabiliyor maalesef. Enn kısa sürede atlatırız bu süreci inşallah 🙏🌸
Ebrarkolcetin buglem46 etkili diye birşey yoktur dostum, biogai, sab simplex, zinco, nurse harvays, aguline ben bunların hepsini denedim zinco ve aguline bayağı işe yaramıştı, sabda iyiydi ama en iyisi agulineydi hem gazını çıkartıyordu hem kaka yaptırıyordu
sadecehande buglem46 genelde 1 aydan sonra başlar zaten, ben 2 haftalıkken başladım doktor doktor gezmeye, çatlıyordu çocuk arabalarda uyutuyordum gece
Kizilciksurubu buglem46 Kesinlikle Aguline öneririm. Ağlama krizlerine giren oğluma bir tek bu iyi geldi.
21552155 buglem46 merhaba öncelikle gaz konusunda kolik bir bebek büyüttüm 4 ay kadar süreçte nerdeyse haftada bir rutin hastanedeydik ki ben hemşireyim . oğlum çırpındıkça ağlıyordum fakat merak etmeyin geçiyor . ben 5 çeşit damla denedim en etkilisi sab simpkex di bizim için daha öncesinde bio gaia / nurse harwey / momy bils gibi birsürü denedim olmadı . en etki gördüğüm buydu ve tam 5. ayına girdik bir anda kendiliğinden kesildi diyebilirim . o kadar korkuyordum ki geçmeyecek diye psikolojim bozulmuştu