srnrcvs ay ne abartıyorlar ulu ortaymis gayette kadınları ayırt etmeden herkesin yanında emziririm kızımı hatta bir lafım vardır anne olduktan sonra memenin ayıbı kalmiyormuş diye çok samimi olmadığım bir kadınsa sadece arkamı dönerim hayır regli konusunu ulu orta konuşan kadınlarımız bunun ayıbı yok diye savunurlar ama bebeğimizi emzirmek ayıpmis hadi ya iyiymiş valla neyse canım benim göğüslerim de hamileyken kararmıştı ama bebeğim emmeye başladıktan sonra derisi dökülüp eskisinden bile beyaz oldu ama genelde kararıp büyüyor o karalik normal yani herkese göre değişebiliyor aşkım