Merhaba hanımlar başlıkta da belirttiğim üzere mali müşavirlikle ilgili bilgi almak istiyorum. Mali müşavirlik staj başlatma sınavına hazırlanmayı düşünüyorum. Gazi üniv iktisat mezunuyum. Daha önce finans sektöründe çalıştım fakat muhasebe işi yapmadım tecrübem yok yani. Staj başlatma sınavını çalışırsam kazanacağımdan eminim ama sonrasında staj yapacak yer bulma konusunda sıkıntı yaşar mıyım? Şu an 33 yaşında olmam ve muhabese tecrübemin olmaması nedeniyle staj konusunda tereddütlerim var tercih edilmezsem diye. Ayrıca araştırdığımda sektörün kötü olduğu, çok yoğun olduğu, mükelleflerin ve müdürlerin çalışanları çok zorladığıyla, hakettikleri değeri görmedikleriyle ilgili yazılar okudum. Bir de çoğu stajyer de bedava çalıştırılmak isteniyomuş. Doğru mu bunlar. Kafam biraz karıştı bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi