acemianne97524_ sebze ve meyveler koparıldığı anda besin değerini kaybetmeye başlar. En makbul olanı koparılıp hemen buzluğa atılan türde olanıdır çünkü en çok besin değeri o şekilde korunur. Kabak bir hafta buzdolabının soğutucu kısmında bekleyeceğine aldığınız gibi doğrayıp buzluğa atarsanız daha fazla fayda sağlamış olursunuz.
Hiçbir şey olmaz yani. Daha bile faydalı olur