Merhaba canım anneler. Bebeğim tam 7 aylık. Önceleri gece 11’de uyurken o gece on iki oldu bir oldu derken gece iki oldu… O kadar yoruldum, yıprandım ki anlatamam… Gündüz de iki kez uyur ve yarım saat sürer. Uykuları da emzirerek yapıyorum çünkü başka türlü de uyumuyor. Uyku eğitimi almak istiyorum ama üç bin beş bin diye devam ediyor. Çok fazla. Ya da garanti mi mesela? “Gel ben sana anlatayım, böyle uyut bebeğini” diyen varsa dinlerim, denerim. Ya da ben bundan aldım eğitim sen de al diyen olursa çok mutlu olurum. Lütfennnnn. Kendim de verebilirim.