archmom Zehkek Nukub bardagi guzel hic akitmiyor.Ama bizde o dis kasima bardagi oldu 😄Maalesef hic su iciremedim ordan kasikla iciyor.
Ozgesen48 Wee baby antikolik akıtmaz kulplu bardak biz bunu kullanıyoruz .. 6.ayla birlikte su vermeye başladığımız için bunu seçtik.. arada uçlarını yeniliyorum ,tavsiye ederim