Alieva Bizde 4 mayıs,🙊 Oturuyor desteksiz, kucak delisi 🤦♀️ Ek gida şuan için iyi gediyor,🐣 Henüz tişimiz yok, beklemedeyiz.🦷 Şarkı dinliyoruz, kitab okuyorum, dans ediyoruz, yürümeyi seviyor, 👼🏻 Şuanki durum böyle.🤭
Payidar 4 mayıs bizimde 👼🏻 5. Diş yolda huzursuzluk en üst seviyede. Nerde tehlikeli bir yer var orada tutunup ayağa kalkıyor 🤦🏻♀️ Sürekli peşindeyim. Yapabildiğimiz bir aktivitemiz yok çünkü oğlum sürekli evde dolanıyor bir yerlere tutunup kalkıyor 3,5-4 aylıktan sonra durmayan bir bebek oldu oyuncaklarıyla iki dakika oynuyor sonra yine aynı. Kucakta asla durmuyor. Çok yaramaz aşırı hareketli bu kadar şikayet sonrası yinede çok şükür diyorum 😂 Önerilecek aktiviteler için bende bekleyeyim bakalım 🌸
TugbaEymn05 archmom 3,5 aylıkken alt iki dişi çıktı 4 aylıkken alttan 3. Dişi çıktı,,2 hafta öncede birden 5 tane diş çıkarttı 🤓😀
MinikCilek Deletedmom276 ayyy cidden mi ya aynı gün doğum yapmısız cok duygulandım gercekten🥰 mandal olayını sevdimm bende alıp yapıyım bari. Emekleme bizim geri geri kuzum ileri yok dediğim gibi. Yapış yapış geziyürüz sizin gibi genelde. Her dk aktivite olamıyor malesef
Deletedmom276 MinikCilek aynen her an aktivite olamıyor yemek ütü çamaşır banyo derken anca zaman ayırabiliyoruz kendimize 🙈 sağlıklı olsunlar da 🥰🙏🏻 Hangi şehirdesiniz merak ettim 😊
MinikCilek Handetugra haha valla normaldir cünkü biizmde 3-4 gün oldu sanırım canım benm oda geriiiiye😅
canyarim @Zehkek @Mucizem_0809 bende 6 Mayıs 😂😂şimdilik 3 kişi aynı gün doğurmuşuz 😂 benimki çok fena kıssadan gidiyorum fena yoruyor beni bana düşkünlüğü hafiften yordu beni hiç bişey yapamıyorum yapışık ikiz gibiyiz 3 buçuk Aylık döndük 4-5 ayda desteksiz oturuyoruz emekliyoruz ve şuan yürümeye çalışıyoruz ayağa kalkıyor bağırıyor bababababa püüüüfffffffff öyle 😂
Yekyek12 Benim bebeğim şu an kronolojik 7.aya girmiş olsa da aslında 5 aylık 😁 haliyle takibim biraz zorlaşabiliyor. Destekle mama sandalyesine oturtabilir miyim mesela bilmiyorum. Başını dik turuyor kucağımda oturabiliyor arada bir çamaşır sepetine oturtuyorum 😁 yatmayı hiç sevmiyor bir oturabilse rahatlayacağız. Sol altta bir kabarcık var ve sürekli oraya bir şeyler götürme peşinde inşallah dişi çıkacak 🙏 ek gıda için doktoru henüz erken dedi o yüzden başlamadık. Kilo 6800 gr boy 67. Fikir verirseniz sevinirim 💛😘
canyarim @Mucizem_0809 oy maşallah 🧿 şimdiden geçmiş olsun inş onun okuduğu güzel yerlere geldiğinde göstersin annesi 💕💕
Elifkrt27 Zehkek bizde 8 Mayıs doğumluyuz aşırı hareketli oğlum odalar arası tur düzenliyor bizi de Peşine takıyor 🤗
melmus5851 Elifkrt27 benim oğlum da 8 Mayıs 😍 benimki sürekli kucakta, sürünmek için herhangi bir çaba sarfetmiyor 😁
Rahmeyaz 4 Mayıs doğumlu şarkı söylüyorum sohbet ediyorum sürünüyor oturuyor . Kendisi yemek istiyor gündüz uykusu sıfır 😅 müzikli oyuncaklar ilgisini çok cekiyor
Aysegulss MinikCilek benim kızım da 24 mayıs doğumlu 🥰ağzına alabildiği her şey onu mutlu ediyor. Bir aktivitede ağzına alabileceği birşey yoksa sıkılıyor 😂 en büyük oyalanma aracı emziği ve adkısı. Emzik askısını ağzına sokuyor sürekli konuşuyor onunla sesler çıkartıyor gülüyor en sevdiği oyuncağı 😂 dün 1 tane dişimizin çıktığını gördük 🙈
MinikCilek Aysegulss ayy yerim onu😍 hayırlı olsun dişiniiz sorunsuz cıktı sanırım sanslısınız maşallahh😍😍😍
Seval34 27 mayis bizde tam tur dönebiliyoruz baba dede diyebiliyoruz yurutec te gidebiliyor geri geri surunebiliyor diş yok ilgi manyağı oldu yalandan ağlamalar moda😊çok seviyorum ♥️♥️♥️
Neclax 16 mayıs hiç durmuyor sürekli emekliyor pesimden takip ediyor hep benimle olmak istiyor yurutecte yürüyor biryerlerden tutunup kalkıyor sürekli yeni şeyler istiyor muzik caldigindan seviyor ellirini çak çak yapıyor sürekli bisiler söylüyor bağırıyor ya daha bir çok değişim haller kısacası hiç yerinde durmuyor ilgi ve oyun istiyor 🥰
Yekyek12 Neclax benimki de 16 mayis dogumlu 😀 ama biz erkenci kuşuz inşallah düzeltilmiş 7 aylik olunca bizim ki de böyle pesimizden gelir