Sedaaa55 9 aylık olmak üzere oğlum. Emzirmeyi bırakmak istiyorum zaten sütüm yok gelmedikçe sinirleniyor ama yine de oynamak istiyor bende artık uykuları düzene girer belki diye bıraktırmak istiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var 🌸