Bebeğimde solunum sıkıntısı çıktı kaç tane doktor gezdik en son yatış yapıldı bebeğim tıkandı kaldığımız hastaneden şehir hastanesine sevk oldu 3 4 saat acil serviste oksijen verildi gözlem altında tutuldu şimdi ise yoğun bakımda bugün 6 gün oldu doktorlar solunum sıkıntısı hala devam ediyor dedi çok üzülüyorum başına böyle bişey gelen oldumu şuan yine solunum cihazıyla hava veriliyor gözlem altında