Kızlar kızım 6 aylık bir haftadır biberon reddi yaşıyorum Aptamil mama kullanıyoruz mamayı sadece gece veriyorum gündüz ek gıda veriyorum ama hiç bir şekilde mama içmiyor kaşık maması olarak arı mama kullanıyorum arı mamayı önceden hazırlayıp biberonda bekletsek bozulur mu çünkü gece uyandiginda hazırlayıp soğumasını beklemek baya uzun oluyor hazırlayıp termosa falan koysak acaba bişey olur mu başka tavsiyeleriniz varsa onlara da açığım