elifzuleyhac Kızlar 2 buçuk ay önce doğum yaptım 40ım çıktıktan sonra adet gördüm 10 gün kırk başı diyolar ona galiba sonrasında 15gun sonra tekrar adet gördüm lekelenme şeklinde ne zaman adetlerim düzene girer sizde nasıl oldu
elifzuleyhac Yazmelegi_ benimde 2 aydan sonra oldum ama leke şeklinde oldum tam adet görmedim siz tam adet mi gordunuz yoksa lekelimi olmuştu